Pentru a returna produse te rugam sa citesti informatiile de mai jos:

  • 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele. Daca indelinesti conditiile de retur mergi la pasul 2.

  • 2. Trimite-ne un email la adresa client@elanterna.ro si spune-ne ce produs doresti sa returnezi, seria si numarul facturii de achizitie, numele, prenumele si un numar de telefon de contact. Retine ca doar persoana al carei nume se regaseste pe factura fiscala poate solicita returul.

  • 3. Iti vom confirma prin email daca indeplinesti conditiile de retur si te vom ruga sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat care livreaza produsele direct la adresa noastra, fara ramburs. Costurile pentru retur vor fi achitate integral de tine.

  • 4. Coletele despre care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!

  • 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

Termeni si conditii pentru returul produselor:

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Persoanele juridice nu au calitatea de consummator iar in acest caz ne rezervam dreptul de a refuza returul produselor.

Cheltuielile de returnare sunt suportate in totalitate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii elanterna.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Elanterna.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Elanterna.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

Exceptii:

Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

  1. Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii integrale sau partiale, in avans, nu pot fi returnate.
  2. Produsele pe care s-a solicitat personalizarea sau gravarea oricaror simboluri, litere, cifre, ori care au fost gravate sau personalizate ulterior de catre consummator.

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, au accesorii lipsa, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar sau se poate ridica numerar personal de la sediul nostru (daca plata a fost facuta numerar).

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la curier, in prezenta acestuia si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea.

 Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, etc., acestea se pot returna doar sigilate sau in ambalajul in care le-ati primit.

Produsele cumparate in magazinele noastre fizice nu pot fi returnate.

Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa ne trimiteti un email la adresa: client@elanterna.ro