Daca ai un produs cumparat de la noi si are o defectiune urmareste pasii de mai jos:

  • 1. Citeste certificatul de garantie pentru a te asigura ca te incadrezi in conditiile de garantie.

  • 2. Trimite-ne un email la adresa client@elanterna.ro si spune-ne ce ce problema intampini. Poate reusim sa te ajutam sa il faci sa functioneze fara a mai fi nevoie sa il trimiti la noi. Te rugam mentioneaza numele tau, un numar de telefon de contact, numarul si data facturii si descrie problema pe care o ai cu produsul. Retine ca doar persoana al carei nume se regaseste pe factura fiscala/certificatul de garantie poate solicita reparatia in garantie.

  • 3. In cazul in care produsul face obiectul garantiei, pune-l intr-un colet ,de preferat cu accesoriile cu care functioneaza - acumulator, incarcator etc (poate fi o problema de la aceste accesorii), o copie a facturii si certificatul de garantie in original. Iti vom trimite un email de confirmare ca asteptam coletul iar acesta va fi expediat catre noi DOAR cu Urgent-Cargus daca doresti sa platim noi costurile de expediere. Daca alegi sa expediezi cu orice alt curier, vei plati integral costurile expeditiei.
  • 4. Coletele despre care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate! Deasemenea nu expediati colete inainte sa aveti confirmarea noastra cu privire punctul Urgent-Cargus unde trebuie sa predati coletul!!

  • 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind modalitatea de solutionare a garantiei.

  • 6. In cazul in care produsul nu are un defect ori defectul nu face obiectul garantiei, toate costurile de livrare tur-retur vor fi suportate de tine.

Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa ne trimiteti un email la adresa: client@elanterna.ro